Strony

sobota, 29 grudnia 2012

Magiczny czas .

Magiczny czas jeszcze trwa. Chociaż już po świętach, pewnie wszyscy jeszcze żyjemy w świątecznej atmosferze i nie chce nam się wracać do codzienności. Bardzo lubię te wszystkie świąteczne dekoracje: lampeczki, ozdoby, błyskotki i świecidełka. Pięknie umilają nam życie. A poniżej - mój mały świat, mój świąteczny dom, mój świąteczny stół - po prostu moje święta 2012.





 










na koniec, 
błogie lenistwo
po tych wszystkich naszych wysiłkach,
 staraniach,i przygotowaniach, aby święta były udane.


*
Buziaki serdeczne, ściskam Was :)



25 komentarzy:

  1. te święta mają jaką magie która długo pozostaje wokół nas pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Iwojko! Masz nieskazitelny gust! i choć wiem, że z gustami się nie dyskutuje, to Twój po prostu jest chyba tak zbliżony do mojego, że u Ciebie zawsze wszystko wydaje mi się I D E A L N E :) cudne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana Ellnko dziękuję za takie miłe komplementy:) Ja też myślę,że te nasze gusta mają ze sobą coś wspólnego. A czasami porozumiewają się chyba telepatycznie i wtedy nawet mamy podobne pomysły!
      Buźka serdeczna Elleńko:)))

      Usuń
  3. Pieknie u Ciebie! Pomyslnosci w Nowym Roku zycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj!!!! No cudnie!!!! Bardzo!!!!
    ****
    Życzenia składam, bo chyba nie będzie u mnie posta z życzeniami - ładowarka do kompka mi się spaliła...no i klops... więc teraz Ci życzę Do Siego:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku cudny stół, cudna choinka, cudne bombki i cudny wystrój! wszystko jest po prostu idealne:))) masz niesamowity gust, wiesz o tym? na te zdjęcia patrzy się z ogromną przyjemnością i przestać nie można:)))
    ściskam cieplutko:***
    do siego roku dla Ciebie i całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję i życzę pomyślności w Nowym Roku :)

      Usuń
  6. Bombki są przepiękne, zresztą wszystko strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rany.......jak ładnie......

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne te bombki na wstązkach,sówki+ pieniek świetnie razem wyglądaja...ale te bambosze to juz jakis czad;)))
    Mam wielka prośbe tak na marginesie,jakby Ci nie robiło róznicy,to wyłącz weryfikację przy dodawaniu komentarzy,strasznie to utrudnia dodawanie komentarzy,plissss:))
    Projekt-Ustawienia-posty i komentarze-włącz weryfikację obrazkową-NIE pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś według życzenia - ustawienia poprawione!
      A bambosze dobra rzecz, na dodatek z pierzem w środku :)))

      Usuń
  9. Cudnie jest u Ciebie. Gdzie można takie piękne bombki nabyć? Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki te na wstązkach kupiłam już dawno, 2 lata temu w Galerii Lawenda w Kazimierzu Dolnym. Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  10. Beautiful tree and table setting!;)
    Wishing you a Happy New Year!

    Pozdrawiam,
    Ira

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale mnie nie dziwi,że tak pięknie jest u Ciebie,,bo u Ciebie ZAWSZE JEST PRZEPIĘKNIE!!!CUDOWNIE CZARUJESZ!

    OdpowiedzUsuń
  12. och,też się cieszę ,że usunęłaś te bzdetki przy pisaniu komentarzy,wprawiało mnie to w irytację:))buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie wiedziałam ,że to mam włączone, bo też mnie to u innych denerwuje- Hi, HI :))))

      Usuń
  13. Zdjęcia urocze -piękny klimacik .Pozdrawiam i życzę Dosiego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny świąteczny klimat stworzyłaś. Dosiego Roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W Nowym Roku życzę Tobie i Twoim najbliższym zdrowia, spełnienia marzeń i sukcesów na każdym polu, a także wiary, że można WSZYSTKO!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jak pięknie, serwetki sztućce...dodatki cos wspaniałego!!!!Niech Nowy rok bedzie szczęśliwy dla Ciebie i twoich bliskich!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie.