Strony

sobota, 17 maja 2014

W porywach wiosny.

Oj, sen zimowy na długo mnie zahibernował. Ale dosyć tego marazmu. Może jeszcze ktoś z was zechce tu zajrzeć, po tak długiej mojej nieobecności. Wiosna wreszcie i do mnie zawitała i rozpanoszyła się w mojej kuchni na dobre. Taki biały chodnik w zielone wzory marzył mi się od jakiegoś czasu, no i się udało. Mam chodniczek w marokańskie wzory i na dodatek w zaplanowanej kolorystyce. Do tego kilka nowych, wiosenno-zielonych drobiazgów: kubeczek, ściereczki, łapki-listki, zielone deseczki do krojenia, no i oczywiście dużo kwiatów. I w ten sposób powstała świeża odsłona mojej kuchni. Tych którzy jeszcze czasami do mnie zaglądają - zapraszam bardzo serdecznie :)



Płyn do naczyń też musiał dostosować się kolorystycznie do reszty.







*
Moc buziaków i  bardzo miłego weekendu.


Mam nadzieję,że u Was deszcz nie pada.


37 komentarzy:

  1. zaglądam nieustająco od zamierzchłych czasów deccorii :)))))))) pozdrawiam gorąco :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, wiele serdeczności da Ciebie przesyłam :)))

      Usuń
  2. jejku jak tu pięknie i ta zieleń pełna uroku soczysta a za razem bardzo delikatna.
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, zielono i świeżo! Bywaj tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym bywaniem u mnie ciężko zawsze :) Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Iwojko! tak czułam, że jak wróciłaś z komentarzami to pewnie nowy pościk :)
    Ale cuuuuudownie! Te detale są niesamowicie gustowne, świeże i takie wiosenne... kuchnia wygląda rewelacyjnie! pięknie i tak bardzo w Twoim guście :)

    Dobrze, że jesteś :)
    i mam nadzieję, że będziesz częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik, ściereczka i kubek w komplecie? te wzory są identyczne! bo to chyba nie przypadek?

      Usuń
    2. Hej Elleńko. Nie przypadek. Nie komplet ale z jednej serii - H&M Home

      Usuń
    3. jeszcze taki sam wzór ma żółty talerzyk ( gdzieś się tam przewija na fotach)

      Usuń
    4. ...i w ogóle cieszę się ,że ci się podoba, bo twoja ocena jest zawsze dla mnie bardzo ważna :)

      Usuń
    5. Szalenie mi się podoba :) i kolorystyka i te marokańskie wzory :) jest super!

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądają biało-zielone dodatki w Twojej kuchni:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny klimacik w Twojej kuchni panuje:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wszystko wygląda :) piękny dywanik. Znalazłam już w komentarzach źródło, więc nie pytam gdzie można zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór i tekstura, to wszystko jest bajecznie piekne!!!
    Napatrzec sie nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny dywanik, taki soczysty i wesoły, pasuje idealnie:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. sciereczki , chodnik i zastawa mają super wzory :) choc nie moja kolorystyka ;)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja u Ciebie pięknie! Tak lekko i świeżo! Oczu nie mogę oderwać.
    U mnie przed chwilą wyjrzało słońce...mam nadzieję, że tak pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ pięknie, bajkowo po prostu, kolorystyczna poezja!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo klimatycznie i świeżo wszystko wygląda, a ten "marokański" wzór bardzo mi się podoba :))))
    fajnie, że wróciłaś :)
    piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieustająco cudownie,wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne zdjecia, no rewelacja, przepiękne. Ta zieleń taka soczysta że chce się żyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wpasowała się zieleń do Twojej pięknej kuchni :) Jest ciepło i jak zawsze niesamowicie przytulnie,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna wiosna w Twojej kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak kolorowo, wiosennie, lekko i cudownie! <3 Ach, Och! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. HI i love your blog , you have a new follower from Chile
    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  20. zielony a na dodatek taki żywy to moj ulubiony kolor... w połaczeniu z bielą jest rewelacyjny, musze przyznać ze prześliczne udostepniasz zdjęcia i co najważniejsze swoje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hop hop! Pokaż co u Ciebie nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zieleń w rewelacyjnym wydaniu! aż nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, piękna taka zieleń :( już jesień tymczasem, ale w Twoim sercu chyba jeszcze maj :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Iwojko bo ja już tupię nóżkami, no!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na świąteczne dekoracje :) Iwojko! wracaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie.