Strony

sobota, 16 listopada 2013

W gwiazdkowym szale .

Hej kochani! Znowu długo mnie nie było. Jak to zwykle bywa - ciągły pośpiech i notoryczny brak czasu. Ale przecież święta zbliżają się wielkimi krokami i najwyższa pora coś z tym faktem zrobić! No i zrobiłam. Mała przymiarka wyszła mi bardzo gwiazdkowo - jak na moje oko;). Pozazdrościłam moim koleżankom - blogerkom, tych wszystkich motywów z gwiazdkami na kubeczkach, na ściereczkach, na chodniczkach... I zakupiłam, za dosłownie parę groszy, skrawki materiałów na allegro. Uszyłam z nich dwie gwiazdkowe ściereczki i serwetę na stolik. Dokupiłam nową, dużą, soczyście czerwoną gwiazdę, zmieniłam dywanik w kuchni oraz kilka drobiazgów i zrobiło się świątecznie.










 *



 *

A potem jeszcze zabrałam się do wypieków. Na fajnym blogu kulinarnym Bake & Taste - o tu: JABŁECZNIK SEROWY , znalazłam przepis na fantastyczne ciasto. A że wyglądało po posypaniu cukrem pudrem jak zaśnieżone pagórki, to zrobiłam z niego slalom narciarski;) 
Wyszło pysznie:)




 *




*


BUZIAKI!!!

42 komentarze:

  1. Iwojko! oj dawno Cię nie było, dawno..
    Twoja kuchnia w świątecznej odsłonie wygląda przecudownie! Taka klasa w najwyższym wydaniu :) Napatrzeć się nie mogę :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. i pisz proszę częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słoneczko, wielkie dzięki. Kłaniam się nisko :)
      Z tym pisaniem trochę ciężko, ale teraz świąteczny czas , to i postów będzie pewnie trochę więcej. A ja też z utęsknieniem czekam na Twoje - Elleńko nowe wpisy :))))

      Usuń
  3. przepiękna kuchnia w świątecznej oprawie.......wszystko cudne jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)
      Moc serdeczności.

      Usuń
  4. Cudna kolorystyka :))) Ale mi sié chce juz tych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że i mnie do nich tęskno...

      Usuń
  5. Super to wygląda. Coraz bardziej podoba mi się czerwień. Szczególnie w świątecznym wydaniu. Pewnie dlatego złamałam swój kolor kod i do sklepu wprowadziła towary w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) czerwień zawsze jest efektowna - ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ściereczki poszyłaś:)Cała kuchnia jak z bajki u Ciebie,,ach,,chyba już wiem gdzie spędzę święta,hihi,,:)))Jeśli polecasz ciacho to i ja kiedyś się za nie zabiorę:)Teraz podjem od Ciebie porcyjkę :)Gwiazdeczka prześliczna:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie , ty jesteś BARDZO MILE widziana w moim domu:)
      A ciasto wypróbuj, bo bardzo fajne.
      BUŹKA!!!

      Usuń
  8. jak cudownie ...ta gwiazda dodała pięknego świątecznego akcentu :) ale u Ciebie jest zawsze pięknie - pozdrawiam

    p.s. widziałam ostatnio ten przepis i też się zastanawiałam czy go aby nie wprowadzić w czyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadź w czyn, wprowadź:) Ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  9. Quality posts is the crucial to interest the viewers to visit
    the web site, that's what this website is providing.



    Feel free to visit my homepage :: bakery cases

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie i klimatycznie w twojej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luci , bardzo mi miło że ci się podoba:)

      Usuń
  11. Oj, jakże pięknie u ciebie. Zawsze tu można znaleźć mnóstwo inspiracji:) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pozdrawiam i bardzo mi miło:)

      Usuń
  12. Kopę lat :) pięknie wyszło Ci dodanie motywu gwiezdnego :) muszę przyznać, że zwróciłam też uwagę na Twoje małe białe kafelki w kuchni ;) cudowne!!!

    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Mi - bardzo serdecznie dziękuję i cieszę się,ze ci się podoba:)

      Usuń
  13. Pisałam już kiedyś,że jestem zauroczona...zakochana w Twojej kuchni i każdy kolor wygląda w niej obłędnie!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Przy bieli można szaleć z kolorami. Buźka serdeczna:)

      Usuń
  14. Kobitko jaką Ty masz przepiękną tą kuchnię! nie mogę oderwać od niej wzroku i ile przestrzeni!!!:))))))
    gwiazdeczki wyglądają znakomicie:)))
    ślicznie...i na dodatek na koniec jeszcze smakowicie się zrobiło:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skraperciu dzięki ci za te wszystkie słodkości ;) A szczególnie za tą "przestrzeń" - bo to tylko takie złudzenie optyczne - ale się bardzo starałam, żeby to tak po remoncie wyglądało.
      Buziaczki :)))

      Usuń
  15. Ależ to wszystko cudnie wygląda, a Twoja kuchnia?hmm chyba mogłabym w niej mieszkać i sprzątać nawet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Trafiłas w sedno! Zgadnij gdzie teraz z wielką ochotą i najczęściej w domu sprzątam? A nadmieniam ,ze wcale nie lubię sprzątać.

      Usuń
  16. Oświetlenie robi niesssamowite wrażenie! Cudowny wystrój kuchni! Ach,zachciało się świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się też zachciało :))) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ojoj, patrząć na ciepły klimat Twojej kuchni mocno zatęskniłam za atmosferą świąt. Ruszam do dekorowania domu, pozdrawiam ciepło:):)
    PS. Ciasto wygląda wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i też przesyłam ciepłe pozdrowienia!

      Usuń
  18. Fajne te gwiazdkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alez klimatycznie u Ciebie. Pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tak pięknie udekorowanej kuchni aż chce się działać;) ślicznie! miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne światło i prześliczne zdjęcia! :) jeśli można spytać jakim aparatem fotografujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Emi. Nikon D200 i Sony alfa 300.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Piękna jest ta Twoja kuchnia :-) Napisz mi proszę,gdzie zakupiłać błękitne halogeny do kuchniI....
    SĄ OBŁĘDNE :-)))))))
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Milko:). Jeśli chodzi o te lampy sufitowe, to są takie w leroy merlin. Ale ja kupowałam na allegro- dużo taniej. A, i są one białe, pewnie na zdjęciu wyszły w niebieskawym odcieniu.
      Pozdrawim serdecznie :)

      Usuń
  23. Śliczna kuchnia!!! Mam pytanie, gdzie można dostać te kafelki, właśnie o takich marzę w kuchni i u siebie nie mogę ich nigdzie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w OBI. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  24. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie.