Strony

sobota, 16 listopada 2013

W gwiazdkowym szale .

Hej kochani! Znowu długo mnie nie było. Jak to zwykle bywa - ciągły pośpiech i notoryczny brak czasu. Ale przecież święta zbliżają się wielkimi krokami i najwyższa pora coś z tym faktem zrobić! No i zrobiłam. Mała przymiarka wyszła mi bardzo gwiazdkowo - jak na moje oko;). Pozazdrościłam moim koleżankom - blogerkom, tych wszystkich motywów z gwiazdkami na kubeczkach, na ściereczkach, na chodniczkach... I zakupiłam, za dosłownie parę groszy, skrawki materiałów na allegro. Uszyłam z nich dwie gwiazdkowe ściereczki i serwetę na stolik. Dokupiłam nową, dużą, soczyście czerwoną gwiazdę, zmieniłam dywanik w kuchni oraz kilka drobiazgów i zrobiło się świątecznie.










 *



 *

A potem jeszcze zabrałam się do wypieków. Na fajnym blogu kulinarnym Bake & Taste - o tu: JABŁECZNIK SEROWY , znalazłam przepis na fantastyczne ciasto. A że wyglądało po posypaniu cukrem pudrem jak zaśnieżone pagórki, to zrobiłam z niego slalom narciarski;) 
Wyszło pysznie:)




 *




*


BUZIAKI!!!

42 komentarze:

  1. Iwojko! oj dawno Cię nie było, dawno..
    Twoja kuchnia w świątecznej odsłonie wygląda przecudownie! Taka klasa w najwyższym wydaniu :) Napatrzeć się nie mogę :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. i pisz proszę częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słoneczko, wielkie dzięki. Kłaniam się nisko :)
      Z tym pisaniem trochę ciężko, ale teraz świąteczny czas , to i postów będzie pewnie trochę więcej. A ja też z utęsknieniem czekam na Twoje - Elleńko nowe wpisy :))))

      Usuń
  3. przepiękna kuchnia w świątecznej oprawie.......wszystko cudne jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)
      Moc serdeczności.

      Usuń
  4. Cudna kolorystyka :))) Ale mi sié chce juz tych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda. Coraz bardziej podoba mi się czerwień. Szczególnie w świątecznym wydaniu. Pewnie dlatego złamałam swój kolor kod i do sklepu wprowadziła towary w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) czerwień zawsze jest efektowna - ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ściereczki poszyłaś:)Cała kuchnia jak z bajki u Ciebie,,ach,,chyba już wiem gdzie spędzę święta,hihi,,:)))Jeśli polecasz ciacho to i ja kiedyś się za nie zabiorę:)Teraz podjem od Ciebie porcyjkę :)Gwiazdeczka prześliczna:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie , ty jesteś BARDZO MILE widziana w moim domu:)
      A ciasto wypróbuj, bo bardzo fajne.
      BUŹKA!!!

      Usuń
  8. jak cudownie ...ta gwiazda dodała pięknego świątecznego akcentu :) ale u Ciebie jest zawsze pięknie - pozdrawiam

    p.s. widziałam ostatnio ten przepis i też się zastanawiałam czy go aby nie wprowadzić w czyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Quality posts is the crucial to interest the viewers to visit
    the web site, that's what this website is providing.



    Feel free to visit my homepage :: bakery cases

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie i klimatycznie w twojej kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, jakże pięknie u ciebie. Zawsze tu można znaleźć mnóstwo inspiracji:) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopę lat :) pięknie wyszło Ci dodanie motywu gwiezdnego :) muszę przyznać, że zwróciłam też uwagę na Twoje małe białe kafelki w kuchni ;) cudowne!!!

    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Mi - bardzo serdecznie dziękuję i cieszę się,ze ci się podoba:)

      Usuń
  13. Pisałam już kiedyś,że jestem zauroczona...zakochana w Twojej kuchni i każdy kolor wygląda w niej obłędnie!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Przy bieli można szaleć z kolorami. Buźka serdeczna:)

      Usuń
  14. Kobitko jaką Ty masz przepiękną tą kuchnię! nie mogę oderwać od niej wzroku i ile przestrzeni!!!:))))))
    gwiazdeczki wyglądają znakomicie:)))
    ślicznie...i na dodatek na koniec jeszcze smakowicie się zrobiło:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skraperciu dzięki ci za te wszystkie słodkości ;) A szczególnie za tą "przestrzeń" - bo to tylko takie złudzenie optyczne - ale się bardzo starałam, żeby to tak po remoncie wyglądało.
      Buziaczki :)))

      Usuń
  15. Ależ to wszystko cudnie wygląda, a Twoja kuchnia?hmm chyba mogłabym w niej mieszkać i sprzątać nawet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Trafiłas w sedno! Zgadnij gdzie teraz z wielką ochotą i najczęściej w domu sprzątam? A nadmieniam ,ze wcale nie lubię sprzątać.

      Usuń
  16. Oświetlenie robi niesssamowite wrażenie! Cudowny wystrój kuchni! Ach,zachciało się świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojoj, patrząć na ciepły klimat Twojej kuchni mocno zatęskniłam za atmosferą świąt. Ruszam do dekorowania domu, pozdrawiam ciepło:):)
    PS. Ciasto wygląda wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te gwiazdkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alez klimatycznie u Ciebie. Pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tak pięknie udekorowanej kuchni aż chce się działać;) ślicznie! miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne światło i prześliczne zdjęcia! :) jeśli można spytać jakim aparatem fotografujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Emi. Nikon D200 i Sony alfa 300.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Piękna jest ta Twoja kuchnia :-) Napisz mi proszę,gdzie zakupiłać błękitne halogeny do kuchniI....
    SĄ OBŁĘDNE :-)))))))
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Milko:). Jeśli chodzi o te lampy sufitowe, to są takie w leroy merlin. Ale ja kupowałam na allegro- dużo taniej. A, i są one białe, pewnie na zdjęciu wyszły w niebieskawym odcieniu.
      Pozdrawim serdecznie :)

      Usuń
  23. Śliczna kuchnia!!! Mam pytanie, gdzie można dostać te kafelki, właśnie o takich marzę w kuchni i u siebie nie mogę ich nigdzie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w OBI. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  24. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie.